Tuesday, November 8, 2011

Three Shoemakers, Three Books...


 Celebrating 20th anniversary of “red soles”, designer of 4.72 inches stilettos, Christian Louboutin, published the book, where he narrates about his creative path and life of the brand that returned women’s sexuality and the right to wear high-heels night and day.

Празднуя двадцатилетие «красных подошев», дизайнер 12-ти мм шпилек, Кристиан Лубутен, издал книгу, в которой повествует о своём творческом пути и о жизни именного бренда, который в свою очередь вернул женщинам сексуальность и право носить каблуки ночью и днём.




 
 Another adorer of heels and the creator of a symbol of pure classic style for the 21 century has also introduced his book to the world this year. However it reminds more of a fairy-tale, as one part of the book consists of Spanish designer’s biography and the other is fictitious.  All the illustrations are done with the hand of Manolo Blahnik.

Другой обожатель высокого каблука и создатель символа чистого классического стиля 21 века тоже вывел в свет книгу, которая больше напоминает сказку, так ка на половину яляеться биографией Испанского дизайнера, а другая половина вымышлена. Все иллюстрации выполнены рукой Маноло Бланик.






 The youngest brand from this “trinity”, Jimmy Choo, also celebrates his 15 years and is preparing to launch the guide-book about his 15 the brightest shoe models. Looking forward to its appearance on February 7, 2012.

Самый молодой бренд из этой «тройки», Jimmy Choo, тоже празднует свои 15 лет и готовиться к выпуску книги-гид по 15 самым ярким моделям обуви за период своего существования. Ждём появления 7 февраля 2012 года.


No comments:

Post a Comment