Saturday, November 12, 2011

Dancing Through Life...








Another shoot done with grace...


Biker Boots...

After kitted out Lady Gaga, the Black Eyed Peas Asher Levine is back again and this time with a collection of battle boots for Alpinestars.  Asher is a contemporary creative, capable of drawing inspiration from any peculiarity that everyday life has in store and for which we can find no explanation. Better watch it. 

После того как Asher Levine полностью экипировал Lady Gaga, the Black Eyed Peas вернулся с новой коллекцией боевых сапог для Alpinestars. Asher современно креативен и находит вдохновение в каждой мелочи повседневной жизни. Его дизайн трудно объяснить словами. Лучше увидеть своими глазами.



 
This is the example of his biker shoes, where he manage to mix opposing concepts such as the underground communities of the New York nightlife and a high-tech clothing label for the hard-core motorcyclists who indulge in extreme sports.

Обувь байкеров являеться примером, где он умудрился смешать два противоположных концепта, такие как underground движение ночной жизни Нью-Йорка и высокотехнологичную марку одежды для бескомпромиссных мотоциклистов.

Thursday, November 10, 2011

Men on stilettos...




Ukranian pop band, Kazaky, is the modern phenomenon in music industry, outstanding nature of which comes not only from spectacular choreography and original sound but from unique stage performance. Creativity has no limits after all.
Kazaky is an amazingly alluring cult of dance, music, body, sexuality, fashion and provocation.

Украинская поп-группа, Казаки, современный феноменом в музыкальной индустрии, выдающийся характер, которой исходит не только от захватывающей хореографии и свежего звука, но и от уникальных выступлений на сцене. Креативности нет придела совсем. Казаки является заманчивым культом музыки, пластики, сексуальности, моды и провокации.

www.kazaky.com/

Wednesday, November 9, 2011

Mrs Herskin...


The creation of the young Hungarian brand, Mrs Herskin, in its most experimental and carefree form. A product that asks questions, expresses nuances and sensitivity, freestyle.

Детище молодого венгерского бренда, Mrs Herskin, в своей самой эксперементальной и беззаботной форме. Продукт, который задаёт вопросы, выражает нюансы и чувственность, вольный  стиль.

Take the Bull by the Horns




Strong and powerful Russian beauty Anna Selezneva battles an invisible bull in matador-inspired short video by Swedish director Axel Lindahl. Impressed by brutality and grace of the historic Spanish bloodsport, Axel captures the urgency and the danger of a real fight.

Сильная Русская красавица Анна Селезнёва бориться с невидимым быком в коротком видео созданным шведским режиссёром Axel Lindahl. Поражённый брутальностью и грацией исторически кровавого испанского спорта, Axel запечатлел безотлагательность, настойчивость и опасность настоящей схватки.

Tuesday, November 8, 2011

Three Shoemakers, Three Books...


 Celebrating 20th anniversary of “red soles”, designer of 4.72 inches stilettos, Christian Louboutin, published the book, where he narrates about his creative path and life of the brand that returned women’s sexuality and the right to wear high-heels night and day.

Празднуя двадцатилетие «красных подошев», дизайнер 12-ти мм шпилек, Кристиан Лубутен, издал книгу, в которой повествует о своём творческом пути и о жизни именного бренда, который в свою очередь вернул женщинам сексуальность и право носить каблуки ночью и днём.




 
 Another adorer of heels and the creator of a symbol of pure classic style for the 21 century has also introduced his book to the world this year. However it reminds more of a fairy-tale, as one part of the book consists of Spanish designer’s biography and the other is fictitious.  All the illustrations are done with the hand of Manolo Blahnik.

Другой обожатель высокого каблука и создатель символа чистого классического стиля 21 века тоже вывел в свет книгу, которая больше напоминает сказку, так ка на половину яляеться биографией Испанского дизайнера, а другая половина вымышлена. Все иллюстрации выполнены рукой Маноло Бланик.






 The youngest brand from this “trinity”, Jimmy Choo, also celebrates his 15 years and is preparing to launch the guide-book about his 15 the brightest shoe models. Looking forward to its appearance on February 7, 2012.

Самый молодой бренд из этой «тройки», Jimmy Choo, тоже празднует свои 15 лет и готовиться к выпуску книги-гид по 15 самым ярким моделям обуви за период своего существования. Ждём появления 7 февраля 2012 года.


Photoshoots